antheinbrazilie.reismee.nl

Reisblog 2012

Bom dia gente,

Aangezien deze reisblog al zo goed als vol staat met foto's enz... (en ik het niet over mijn hart kreeg om alle foto's en verhalen te verwijderen

Tongue out
) heb ik maar even een nieuw reisblog aangemaakt voor de avonturen van 2012. Op http://antheinzuidamerika.reismee.nl/ zal ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden van mijn nieuweavonturen in Brazilië..

Até logo!

Ps: voor degene die een melding willen ontvangen bij elk nieuw bericht dat er gepost wordt..even terug je e-mail adres opslaan rechtsonder op de nieuwe reisblog

Wink

Reacties

Reacties

poulet gisele

kijk er naar uit om de reisverslagen te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!