antheinbrazilie.reismee.nl

Bye bye Belgium, hello Brazil !

Hey allemaal,

Na lang, lang wachten is het dan bijna zo ver! Het grote avontuur waar ik zolang naar uitgekeken heb gaat dan werkelijk beginnen. 5 juli vlieg ik om 8:00 uur met Iberia richting Madrid om vervolgens door te vliegen naar Fortaleza.Kan het nog steeds niet geloven! Samen met Barbara zal ik de komende 3 weken in Brazilië doorbrengen, waar we o.a. het project ARCA gaan bezoeken (= een sport en spel project die de kinderen in de favela's een betere toekomst wil bieden), ook zullen we nog andere projecten gaan bezoeken & natuurlijk ook genieten van de natuur rondom ons, zoveel mogelijk mooie plaatsen bezoeken enz... de tijd zal alleszins te snelvoorbij vliegen! Ben zo benieuwd! We verblijven op een appartementje in Cumbuco..een 70tal meter gelegen van het strand en van het hotel waar we gebruik kunnen maken van een zwembad enz....en dit alles dankzij de vriendelijke Nederlandse uitbaters. Ik ga de komende 3 weken ongetwijfeld genoeg avontuur beleven en ik probeer jullie daar, via deze site, van op de hoogte te houden!

Tchau!

Ps: ben eens benieuwd wat er terecht komt van mijn vooraf ingestudeerde Portugees!

Tongue out

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!