antheinbrazilie.reismee.nl

ARCA in nood & P么r do sol!

Maandagmorgen namen we de bus richting ARCA office waar we Milza zouden ontmoeten zodat ik de nodige zaken i.v.m. stage in orde zou kunnen brengen. Helaas was ze er niet & dus moeten we een andere keer terugkomen. Spijtig genoeg vernamen we daar ook het triestige nieuws dat ARCA tijdelijk geen geld meer zal ontvangen van de regering. Hierdoor zullen de surfleraars niet meer betaald worden, maar gelukkig zijn ze van plan om toch vrijwillig les te blijven geven. Ook de koekjes & drankjes die ze na elke surfles krijgen zullen wegvallen. Misschien moeten we in Belgie eens opzoek gaan naar een goede sponsor!? 's Avonds bewonderen we de kunsten van de kitesurfers & genieten we van een prachtige 'P么r do Sol' (= zonsondergang). Wat een paradijs! De volgende dag kijken we naar de film 'Cidade de deus'. Een film die gaat over de historische achtergrond van de favela's van Rio de Janeiro, gebaseerd op waargebeurde feiten. Shokerend! Gelukkig is het hier niet zo extreem gevaarlijk. Na de film gaan we weer naar onze favoriete oma.

Viva Brazil!

paps

mooie foto's !!! Geniet nog , dan kunnen wij dat ook doen van de volgende verhalen en foto's weer :)

gisele

hey anthe, wat super om via jouw verhalen brazilie te leren kennen. mooie foto's ook. heb via moniek van je blog gehoord. hoop dat je het nie erg vind. grtjs

Jade

Ik wil die oma ook eens leren kennen!!!
Ik heb een plan Anthe, maar da ga ik hier nie op deze blog publiceren :p x

Bieke Morren

Als tante van Barbara ben ik zo vrij geweest om jullie verhalen en foto's te lezen en te bekijken. Hoe interessant allemaal! Jullie zijn zeker en vast op veel gebieden heel wat mooie ervaringen rijker! Ik wil je de laatste dagen nog veel succes en plezier wensen. Veel groetjes en een vlotte terugreis!