antheinbrazilie.reismee.nl

Op het nippertje...

Om kwart voor 6 stonden we dan eindelijk in Zaventem klaar om in te checken en klaar voor ons grote avontuur! Tijdens de vlucht naar Madrid is alles vlot verlopen. Eenmaal terug met beide voeten op Spaanse bodem ontstond er wat verwarring omtrent de bagage. Moeten we deze gaan halen of niet?? Lichte paniek! We hadden welgeteld nog een halfuur om onze vlucht richting Fortaleza te halen. Tijd voor actie! We begonnen aan te schuiven aan de costumer service, maar dit ging als een slak vooruit. Dus besloten we om gewoon rechtstreeks op de balie af te stappen & de rij te laten voor wat ze was. Uiteindelijk bleek dat de bagagerechtstreeks naar Fortaleza werd gestuurd..oef! Even op adem komen en op zoek naar 'gate R2', die blijkbaar 30 min. verderop ligt! Opnieuw paniek! We haastten ons richting R2 en ontdekten dat we blijkbaar ook nog de metro moesten nemen. Op goed geluk stapten we de metro op in de hoop dat we in de juiste richting gingen. Halen we het of niet?? Eens uit de metro zetten we het op een sprintje richting 'gate R2'...Nat van het zweet en buiten adem zagen we eindelijk 'gate R2'. Opluchting alom!!! We gaan er toch nog geraken!

Even later zaten we dan eindelijk op het vliegtuig & genoten we van een heerlijke portie lasagna & 2 taaie broodjes! Boefen maar!!! En dan tijd voor een dutje. Onze eindbestemming komt steeds dichterbij...We kunnen het nog steeds niet geloven!

Tchau,

Anthe & Barbara

marc meus

De spanning zit er blijkbaar van het begin al in op jullie trip! Ik weet iemand op het thuisfront die hier intens met meeleeft. Je weet wel wie zeker Anthe ?!?

kikkie

amai, wat een avontuur en dat al aan het begin van jullie verhaal. Maar goed dat jullie over de nodige conditie beschikken want dat komt blijkbaar op onverwachte fronten goed van pas.
Enjoy it !