antheinbrazilie.reismee.nl

Mosquitos, mosquitos en nog meer mosquitos & een lazy day at the beach!

Eerste nacht in Cumbuco zit erop! Amaai, wat een nacht! Amper een oog dicht gedaan door het gezelschap van de talrijke muggen begeef ik mij naar ons terras. Hier lig ik dan in mijn hangmatje, genietend van het uitzicht! Een heerlijke ochtendzon, palmbomen, tsjierpende vogels, tropisch klimaat & in de verte de zee! Wat ben ik toch een geluksvogel & dat besef ik maar al te goed! Verder die dag genoten we van een lazy day at the beach...

Até logo!

Reacties

Reacties

Edse

Olá Anthe!

O que é uma bela história! É claro que você gosta! :)
Mas nós também desfrutá-lo!
Manter-se ir e se divertir!

Saudações doce!

Dries & Edse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!