antheinbrazilie.reismee.nl

Zelf aan de slag!

Vandaag heb ik voor het eerst zelf een volledig spel gegeven aan de kids van ARCA (in het portugees weliswaar). Barbara heeft de stretching gegeven. Het spel verliep vlot & de kinderen begrepen wat ze moesten doen. Oef!

Tongue out
Ik vind het super om les te geven aan de kids hier op het strand & er zijn zelfs totaal geen zenuwen aan te pas gekomen! Wat een ervaring!Meer van dat!
Ook hier worden net zoals bij ons in de KHLim lesvoorbereidingen gemaakt. Dezelfde methode!We hebben hier ook een braziliaan ontmoet die nederlands spreekt. Zo goed zelfs dat we bij de ontmoeting dachten dat hij een nederlander was. Echt gek! Hij heeft een hollands accent & hij is zelfs nog nooit in Holland geweest. Na de les chillen we nog wat op het strand & leren we nog enkele nieuwe capoeira bewegingen. Wat het weer hier in Brazilie betreft: het is hier al een tijdje bewolkt & regenachtig, dus we hopen op wat zon voor de komende dagen!

Ps: het portugees lukt steeds beter & beter!