antheinbrazilie.reismee.nl

Het noodlot slaat toe!

Zoals gewoonlijk ben ik weer vroeg wakker en ga ik even naar buiten om van het mooie uitzicht te genieten. Ik wil dit mooie plaatje natuurlijk even vastleggen op beeld, maar helaas laat mijn fototoestel het afweten. Na vele pogingen moet ik mij er dan toch bij neerleggen, mijn fototoestel is heengegaan. Miserie, miserie! Een week geleden heeft het fototoestel van Barbara het ook begeven. Wat nu gedaan!? Met de handen in de haren besluiten we aan Babu te vragen waar we een nieuw fototoestel kunnen kopen. De volgende dag nemen we samen met Babu de bus richting Northshopping (= een groot shopping center). Voor een degelijke prijs vinden we al snel een nieuw fototoestel van goede kwaliteit. Oef! Opluchting! Eens terug aangekomen in Barra do Ceara gaan we samen met de kids naar het strand. Terwijl de kids flagfootball spelen, testen wij ons spiksplinternieuw fototoestel. Wat een kwaliteit!

Tongue out
We dollen nog wat met de kids & we vermaken ons goed! Wat is het hier toch prachtig! Tegen de avond neemt Babu ons mee naar Beira Mar. We genieten van een gezellige drukte! Er is vanalles te zien & te doen zoals straatanimatie enz... Na een pizza begeven we ons naar de gezellige kraampjes. Hierna stappen we terug de bus op richting de surfschool waar we de nacht doorbrengen. Om 3u word ik plots wakker. Barbara gooit haar matras plots naast mij. Was ze bang!?
Tongue out
Nee hoor, door de hevige storm staat de surfschool onder water, met als gevolg een 'verzopen' Barbara. Ook haar spullen zijn doorweekt waardoor haar mp3 het helaas ook begeven heeft. Wat is dat hier toch? Alles gaat kapot! Gelukkig waren mijn spullen & ikzelf nog droog aangezien ik op de tafel slaap. Barbara besluit dan toch om mijn voorbeeld te volgen en ook op de tafel te slapen. Eindelijk rust, althans dat denken we... Opeens merk ik een kakkerlak op & meld ik dit even bij Barbara. Zij besluit om op kakkerlakkenjacht te gaan. Met de borstel in de hand slaat ze er op los! Ik zat erbij & lachtte maar!
Tongue out
De kakkerlak ligt er voor dood bij. Wat een nacht! Nu toch nog maar wat slapen. Eens wakker valt mijn oog op de dode kakkerlak, die toch nog blijkt te leven. Ik meld dit opnieuw bij Barbara. Wat is ze teleurgesteld! Gelukkig komt de kakkerlak tochnog tot zijn einde. Hij wordt verzopen! Eind goed al goed!

Ps: R.I.P.Olympus & R.I.P. Canon...we gaan jullie missen!

Frown

Reacties

Reacties

Jade

Hahaha! Kakkerlakkenjacht :d
Ik kan het me al helemaal voorstellen :p x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!