antheinbrazilie.reismee.nl

Chillen met oma & uitstap naar Cuca!

Na een helse nacht beginnen we aan een nieuwe dag. We hebben er zin in! Na een uitstapje naar Mercado Central brengen we weer een bezoekje aan de lieve grootmoeder van Babu. Zij verwent ons alweer met een heerlijke maaltijd. Nadat we ons buikje gevuld hebben vallen onze ogen bijna dicht. Oma heeft dit al snel door & verplicht ons een dutje te doen. Ze haalt de hangmatten boven en daar hangen we dan in het midden van de woonkamer. Na een heerlijk dutje kijken we samen met oma nog wat naar tv. Wat voelen we ons hier thuis! Later die dag vertrekken we richting Cuca. De avond begint met een breakdance optreden. Wat zijn die Brazilianen goed! Daarna is het tijd voor de rappers om de show te stelen, waaronder de groep R.D.F. (= Relatos do Favela). De leden van R.D.F. zaten vroeger in de criminaliteit, maar dankzij R.D.F. zijn ze terug volledig op het goede spoor geraakt! Muziek is nu hun leven! Samen met onze Braziliaanse vrienden (Babu, Luiz, Tiago, Helton, Carlos, Eduardo,...) maken we er een mooie avond van. Weer een geslaagde dag!

Até logo!